ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ Δ.Ε.Υ.Α.Σ.
1. Αν είστε ιδιοκτήτες ακινήτων, θα πρέπει να φροντίζετε έτσι ώστε οι ενοικιαστές σας να εξοφλούν, πριν αποχωρήσουν, τους οφειλόμενους λογαριασμούς νερού (μέχρι την ημέρα της αποχώρησής τους). Σύμφωνα με τον Κανονισμό Ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Σ., τα χρέη βαρύνουν το ακίνητο και υπεύθυνος για την πληρωμή τους θα είναι ο ιδιοκτήτης του ακινήτου.
2. Ενημερώστε την Δ.Ε.Υ.Α.Σ. σε περίπτωση που οποιοδήποτε από τα ενδεικτικά στοιχεία του λογαριασμού σας δεν είναι σωστά.
3. Αν είστε ένοικος δώστε στην Δ.Ε.Υ.Α.Σ. και τα δικά σας στοιχεία για να γραφούν στο λογαριασμό του νερού.
4. Φροντίζετε να πληρώνετε το λογαριασμό του νερού έγκαιρα και στην καθορισμένη ημερομηνία που αναγράφεται στο σχετικό έντυπο, έτσι ώστε να αποφεύγετε τη χρέωση τόκων υπερημερίας, την αφαίρεση υδρομέτρου και τα τέλη επανασύνδεσης.
5. Όταν πρόκειται να λείψετε για αρκετό χρονικό διάστημα από το σπίτι σας, μην ξεχνάτε να κλείνετε την κεντρική βάνα παροχής του νερού (που πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε μετά το υδρόμετρο) .
6. Όταν έρθει «φουσκωμένος» λογαριασμός νερού, ελέγξτε αν έχετε διαρροή στο εσωτερικό υδραυλικό σας δίκτυο. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε κλείνοντας όλες τις βρύσες του σπιτιού (και το ντεπόζιτο) και παρατηρώντας στο υδρόμετρο τον κόκκινο δείκτη (χωρίς αριθμούς) ή το τελευταίο ψηφίο του αριθμού που μετράει την κατανάλωση. Αν κάποιο από αυτά κινείται τότε υπάρχει διαρροή στην υδραυλική εγκατάστασή σας.
7. Μόλις διαπιστώσετε διαρροή ή βλάβη στην εγκατάστασή σας, καλέστε τον υδραυλικό σας για να την αποκαταστήσει. Η οποιαδήποτε καθυστέρηση είναι σε βάρος σας.
8. Φροντίζετε ο υδρομετρητής σας να είναι πάντοτε σε καλή κατάσταση και να μην είναι σκεπασμένος με χώματα, οικοδομικά υλικά ή σκουπίδια, έτσι ώστε ο εντεταλμένος υπάλληλος της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. να μπορεί να παίρνει ανεμπόδιστα τις ενδείξεις.
9. Πρέπει να ελέγχετε τακτικά τις ενδείξεις του υδρομέτρου σας.
10. Είναι δική σας ευθύνη να δηλώσετε τη διεύθυνση αποστολής του λογαριασμού.
11. Είναι δική σας ευθύνη να δηλώστε τα νέα στοιχεία ιδιοκτησίας του ακινήτου.
12. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η μέτρηση, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον κανονισμό ύδρευσης.
13. Οι λογαριασμοί εξοφλούνται στα ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. από 8:00- 13:30 καθημερινά
14. Η Δ.Ε.Υ.Α.Σ. δεν έχει ευθύνη για το ποιος ένοικος υδρεύεται από τον υδρομετρητή.
15. Εμπιστευτικά και προσωπικά στοιχεία καταναλωτή δίνονται μετά από σχετικό αίτημα μόνο στον ίδιο ή σε εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο.
16. Η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να διακόπτει την υδροδότηση (αφαίρεση υδρομέτρου) αν υπάρχει οφειλή μεγαλύτερη των 100 €.
17. Αν ο λογαριασμός σας περιέχει και προηγούμενες οφειλές, θα πρέπει να εξοφληθεί άμεσα.